Only skinny are graceful ❤

Healthy or fatty?

19. června 2016 v 20:50 | Amy |  Recepty
Ahojte :)
nevím co mě to popadlo ale udělala jsem si revoluci v jídelníčku. Udělala jsem si dva seznamy. Jeden s jídlem které můžu a druhý je taková černá listina na odstrašení.



Zelenina (100g)
  • okurka - 14kcal
  • salát - 16kcal
  • ředkvičky - 21kcal
  • rajčata - 22kcal
  • mrkev - 35kcal
  • paprika - 16kcal
  • květák - 30kcal
  • kedlub - 31kcal
  • brokolice - 38kcal
  • cuketa - 20kcal
Ovoce (100g)
  • borůvky - 54kcal
  • banán - 94kcal
  • jablko - 57kcal
  • jahody - 35kcal
  • maliny - 43kcal
  • mandarinka - 43kcal
  • meloun - 28kcal
  • pomeranč - 50kcal
  • meruňky- 52kcal
  • třešně - 65kcal
Pečivo
  • toast bílý (1ks) - 58kcal
  • toast tmavý (1ks) - 55kcal
  • rohlík grahamový (1ks) - 86kcal
Mléčné výrobky+vejce/ryby
  • mléko plnotučné (100ml) - 61kcal
  • jogurt bílý (100g) - 71kcal
  • vejce na tvrdo (1ks) - 40kcal
  • tuňák ve vlastní šťávě (100g) - 115kcal
Černá listina nezdravé stravy
  • střední hranolky - 275kcal
  • malý hamburger - 256kcal
  • kuřecí nugetky (100g) - 286kcal
  • párek v rohlíku - 236kcal
  • popcorn - 426kcal
  • pizza - 426kcal
  • kobliha - 193kcal
  • bageta s kuřecím masem a dresingem - 642kcal
  • coca-cola (100ml) - 45kcal
Je tolik možností jak připravit ovoce a zeleninu která neobsahuje moc kalorií, ale i tak se lidi radši cpou těmi hnusně tučnými jídly z fast foodů. Když se zpětně podívám jak jsem jedla...stydím se za sebe. Kolik zbytečných kalorií jsem snědla. A hlavně jak velké porce jsem spořádala. Doufám že vám tenhle výpis taky trochu pomohl :)


Mějte se skinny girls
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Chiara Chiara | E-mail | Web | 19. června 2016 v 21:16 | Reagovat

Ten seznam je úžasný :O děkuji ti za něj ;) taky si říkám,jak sakra můžu do sebe cpát furt takové hnusy, když zelenina je prakticky bez kcal, takže se dá jíst ve velkém a navíc je tak zdravá...ach jo,asi bych se měla nad sebou zamyslet :( ale ty nezdravé věci jsou prostě tak dobré,ach jo :(

2 jaye. jaye. | Web | 19. června 2016 v 21:19 | Reagovat

wow super, že si k tomu napsala ty kalorie:) já je sice nepočítám, ale je dobré vědět co má kolik kalorií:)

3 Ginny . Ginny . | Web | 20. června 2016 v 9:20 | Reagovat

Ty kalorie zeleniny sou naprosto boží :) Škoda jen , že mlsný jazýčky to neuspokojí :/ Chtělo by to vynalízt nějakou okurku s příchutí pizzy nebo hranolek :D :33

4 HoneyBunny HoneyBunny | Web | 20. června 2016 v 19:42 | Reagovat

Wow, ten seznam je úplně super nápad! Myslím, že se to fakt hodí, mít při ruce seznam kalorií :) Nejspíš si taky takový udělám, jestli ti nevadí, že se opičím :D

5 Emmy :3 Emmy :3 | Web | 20. června 2016 v 21:29 | Reagovat

Super! :) Ty jo, asi si taky takto rozdělím jídelníček, ale mě by to trvalo asi dlouho! Potřebuji dát pár kil dolů. Ale nevím jak, někdy prostě neodolám a dám si něco nezdravého, nebo se přejídám! :/ nevím, co s tím a přitom se denně pohybuji, jelikož tancuji. Tak nevím! :/

6 Miriam Miriam | Web | 21. června 2016 v 12:14 | Reagovat

Vidím to naprosto stejně. Když se zamyslím nad tím,jaká kvanta nezdravého jídla jsem do sebe nacpala,je mi fakt blbě. Jenomže problém je,že mi to nezdravé fakt chutná,ale snažím se přesvědčit svůj mozek a mé tělo,že po zelenině a ovoci je mi přeci lépe a že to chutná i líp. ^^ Po jídle z fastfoodů je mi vždy těžko. Takže k čemu to je? Každopádně tu bagetu bych si dala,nejlépe Golfa :D ach jo >< :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama